czwartek, 26 grudnia 2013

C. S. Lewis ,,Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara szafa"

Autor: C. S. Lewis
Tytuł: ,,Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa"
Ilustracje: Pauline Baynes
Wydawnictwo: Media Rodzina

Opis fabuły
Podczas nalotów bombowych na Anglię w czasie II wojny światowej rodzice wysyłają czwórkę swoich dzieci: Piotra, Zuzannę, Edmunda i Łucję do domu pewnego starego profesora, aby dzieci byłu bezpieczne. Gdy w domu profesora czwórka rodzeństwa bawi się w chowanego, Łucja wchodzi do szafy i trafia przez nią do Narnii: niezwykłego, baśniowego świata pełnego magii, dobra i czarów, ale też zła i zagadek. Tak rozpoczyna się przygoda rodzeństwa Pevensie...

Recenzja
Nie pierwszy raz czytałam tą książkę. Do ponownego przeczytania zmusiła mnie szkoła. Ale słusznie. Miło było mi powrócić do baśniowego świata Narnii i przypomnieć sobie niezwykłą historię Piotra, Zuzanny, Edmunda i Łucji. Ilustracje były przepiękne. Jedna, jedyna rzecz która mnie zanudziła: pewien opis. Już nie pamiętam, czego był ten opis (na pewno nie kogoś!) ani jak bardzo był długi, lecz był nudny. Poza tym nie mam żadnych uwag.

Ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz