czwartek, 13 lutego 2014

Mark Twain ,,Przygody Tomka Sawyera"

Autor: Mark Twain
Tytuł: ,,Przygody Tomka Sawyera"
Ilustracje: Janusz Wysocki
Wydawnictwo: Iskry

Opis fabuły
Tomek mieszkał w Saint Petersburgu wraz z przyrodnim bratem u cioci Polly. Chłopiec był sierotą, nie miał innych bliskich. Często psocił i ciocia nie potrafiła poradzić sobie z jego zachowaniem (przygody-tomka-sawyera.streszczenia.pl).

Recenzja
Klasa, do której obecnie chodzę, zaskoczyła mnie ciekawymi lekturami. Z radością sięgnęłam więc po ,,Przygody Tomka Sawyera". Niestety, zawiodłam się.
Tomek miał większość przygód nudnych, z których nic nie rozumiałam. Sympatyczny łobuz o dziwnych i w w większości nudnych pomysłach - to Tomasz Sawyer! 
Niektóre jego pomysły były ciekawe, interesujące, pasjonujące. Ale było ich ledwo kilka, na palcach łatwością bym je policzyła.
Z wielką udręką czytałam tą książkę i z wielką radością ją zakończyłam.

Ocena: 2/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz